donderdag 7 november 2013

Teeez Glitter Gossip Lash & Liner Take a Taxi

De drogist bij mij in de buurt verkoopt, als één van de weinigen, het merk Teeez. En daar ben ik heel blij mee! Alleen al door de leuke verpakkingen zou ik alles wel willen kopen! Vandaag laat ik jullie één van mijn aanwinsten zien.


Ik heb namelijk een glittermascara en -eyeliner in één gekocht! Teeez heeft deze in meerdere kleuren, ik heb de kleur 'Take a Taxi'. Het is een glitter met donkere - iets transparantie - basis en zwarte, rode, blauwe, gouden en groene glitters.



De applicator is als een typische mascaraborstel, maar dan met een eyelinertip aan de bovenkant (of andersom, het is maar hoe je het bekijkt). In het begin is het even oefenen met aanbrengen, maar het werkt gewoon goed.


Ik vind de eyeliner prachtig voor een glamorous maar toch subtiele look voor 's avonds naar een feestje, je moet hem alleen wel echt over een andere kleur eyeliner dragen anders zie je alleen wat glitters. Hoewel dit ook heel mooi kan zijn natuurlijk! Ook als mascara vind ik hem erg gaaf, je ziet bij een bepaalde lichtval ineens een paar glitters op je wimpers. Een heel gaaf detail voor een rustige look die wat pit kan gebruiken, of voor een donkere zware look die wel wat kleur kan gebruiken! Ik zal binnenkort proberen dit in een ooglook te laten zien.

Op beide manieren blijven de glitters goed zitten. Als eyeliner droogt hij wel een beetje 'lijmerig' op, maar zolang je niet in je ogen gaat zitten wrijven blijft hij op zijn plek. Ik ben dus erg tevreden!

De Glitter Gossip Lash & Liner van Teeez kost €4,89 en is te koop bij sommige drogisten.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...