maandag 18 november 2013

Sleek Blush Rose Gold

Rose Gold van Sleek schijnt dé dupe van Nars Orgasm te zijn, maar toch had ik hem nog niet in mijn stash. Dit kwam onder meer omdat ik voor mijn gevoel al een blush had die heel dichtbij Orgasm (roze met gouden glitters) kwam, namelijk die van Kiko (deze kun je hier bekijken). Toch kon ik mijzelf niet bedwingen toen ik voor het schap van Sleek stond, en dus nam ik hem mee!



Als eerste: de blushes van Sleek zijn kleín! Niet veel kleiner dan een blush van bijvoorbeeld Essence, maar ik had ze om wat voor reden dan ook groter verwacht haha. Wel zit er over het hele deksel een spiegel, wat wel weer handig is. De kleur van de blush vind ik prachtig: hij is roze met gouden glitters, maar soms vind ik hem ook een beetje perzik-achtig. 




Op bovenstaande foto's zie je de prachtige gouden glitter/glans goed. Ik houd hier zo van! Je geeft je wangen er een instant shine-boost mee, en het geeft een (saaie) look net wat extra's. Bovenstaande swatch is trouwens in één veeg gemaakt: de blush is dus enorm gepigmenteerd. Dit is even wennen in het begin maar je moet gewoon niet teveel blush 'oppakken' met je kwast en goed blenden. Dan vervaag je de glans ook mooi een beetje naar boven je jukbeenderen en je hebt gelijk geen highlighter meer nodig!

Sleek blushes kosten €5,50 en zijn te koop in diverse webshops en in sommige afro-winkels. Ik kocht de mijne op de Kruiskade in Rotterdam.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...