vrijdag 1 november 2013

Opgemaakt: Oktober 2013

Ik vind het heel leuk om producten op te maken, want dan heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen: wanneer het een fijn product was koop ik hem gewoon nog een keer, en anders kan ik op zoek naar een vervanger! Kijk mee naar mijn opgemaakte producten van oktober 2013.


Deze douchegel van Ushuaïa kocht ik vroeger altijd op vakantie in Frankrijk. Toen ik hem afgelopen zomer weer tegenkwam in België was de keuze niet moeilijk: ik nam hem weer eens mee! Hij ruikt heerlijk naar kokos, ik ben dol op de geur van kokos! Helaas is Ushuaïa naar mijn weten niet te koop in Nederland. 


Deze concealer van Essence deed zijn werk goed, en heeft ook nog eens een 'anti-spot' werking. Toch vond ik de dekking iets te weinig dus ik koop hem niet nog een keer. Hij kostte rond de €2,-. 


Ik denk dat iedereen dit product wel kent: de Labello Classic. Ik maak meerdere lippenbalsems per jaar op, en deze is gewoon erg fijn. Ik koop hem niet opnieuw want ik heb er nu een van Purol. Ik zou hem wel opnieuw kopen als ik een nieuwe nodig had (ik wacht trouwens nog steeds op de Babylips van Maybelline). 


Ik ben dol op in bad gaan en ik heb héél lang deze badschuim van Fa gebruikt. Ik kreeg deze van mijn zusje, die is dol op Fa haha! Het is een fles van een halve liter en hij kostte rond de €4,-. 


Wanneer ik mijn haar heb gewassen gebruik ik daarna altijd nog een anti-klit spray of iets dergelijks. Heel lang heb ik deze van de Action gebruikt, die zijn werk goed doet en echt héérlijk ruikt! Ik geloof dat hij rond de €2,50 kost. Echt een aanrader! Dit was denk ik mijn vierde fles al. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...