maandag 11 november 2013

Miss Sporty Studio Lash Eyeliner Chocolate Brown

Om heel eerlijk te zijn.. ben ik best wel slecht in het strak aanbrengen van eyeliner. Met een eyeliner-pen kan ik goed overweg, maar met liquid eyeliner wordt het al iets moeilijker. Wanneer ik me er dan toch aan waag gebruik ik eigenlijk bijna altijd een donkerbruine versie. En dat doe ik vaak, want een mooi lijntje boven je oog maakt je look nog even wat extra mooier!




De donkerbruine liquid eyeliner die ik gebruik is die van Miss Sporty in de kleur Chocolate Brown. Niet veel merken hebben een vloeibare eyeliner in een bruine kleur, alleen Miss Sporty, Gosh en Rimmel (voor zover ik weet tenminste). Die van Rimmel sla ik over, want die heeft echt een kwastje met haartjes en dat vind ik niet fijn werken. Die van Miss Sporty en Gosh lijken best veel op elkaar, alleen is die van Miss Sporty zo'n 4 euro goedkoper. De keuze is dan dus snel gemaakt! De eyeliner heeft een vilten applicator die precies flexibel genoeg is. 


Hierboven zie je de lijn die je met deze eyeliner maakt. Ik moet toegeven: vooral als hij een beetje begint op te raken is hij niet meer zo heel intens. Maar wanneer je er twee keer overheen gaat (wat ik toch vaak al doe om mijn bibberlijn recht te maken) dekt hij gewoon goed. Overigens zie je dan ook bijna niet dat je met een bruine liner werkt in plaats van een zwarte, maar ik vind het toch net wat zachter staan dan zwart. Je kunt hem hier en hier in actie zien!

De Miss Sporty Studio Lash Eyeliner in Chocolate Brown kost €3,49 en is onder andere te koop bij de Etos.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Ik kan het nooit netjes aanbrengen. Ik begin altijd met een lijntje onder me ogen en daarna ga ik met watjes de lijn strak maken. Vervolgens zit heel mijn gezicht onder de zwarte eyeliner en dan nog even schoonmaken en daarna breng ik mijn foundation pas aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik draag eigenlijk altijd een zwart lijntje, ik denk dat ik ook eens voor bruin ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bruin vind ik altijd mooi als lijntje! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...