dinsdag 12 november 2013

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Eindelijk! Eindelijk heb ik ze kunnen vinden: Baby Lips van Maybelline. Het heeft even geduurd, maar ze zijn nu echt te koop! Ik nam Pink Punch mee, benieuwd of ze het wachten waard waren?


Baby Lips zijn lippenbalsems en in Nederland zijn er vijf soorten: drie transparante, een rode en een roze. Ik heb - zoals je aan de foto wel kunt zien - de roze meegenomen. De verpakking ziet er leuk uit en is lekker hygiënisch: je weet zeker dat niemand hem even heeft geprobeerd. 



De verpakking van de lippenbalsem zelf ziet er ook ontzetten leuk, lief en vrolijk uit. Wel voelt hij een beetje goedkoop aan. Wanneer je de stick naar boven draait rammelt hij een beetje ofzo. 



En zo ziet hij eruit op mijn lippen! Ik vind het effect heel mooi: een koel roze kleurtje die precies genoeg aanwezig is. Supermakkelijk om toch even een kleurtje op je lippen te doen wanneer je bijvoorbeeld geen spiegel hebt of haast. Ook niet onbelangrijk is dat het gewoon echt een hele fijne lippenbalsem is. Hij houdt mijn lippen heerlijk zacht en glanzend en dat is precies wat 'ie moet doen! Hij ruikt trouwens ook nog een heerlijk naar passievrucht. Ik als lippenbalsem-junkie ga sowieso nog één van de transparante versies halen, en de rode wil ik eigenlijk ook wel hebben haha!

Maybelline Baby Lips heb ik tot nu toe alleen nog gezien bij de Etos, maar het zou best kunnen dat ze inmiddels ook bij de andere drogisten liggen. Ze kosten €3,49 wat ik een prima prijsje vind!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. heel leuk kleurtje komt er nog vanaf!
    en leuk dat ze ook lekker aanvoelen op de lippen!

    ik denk dat ik binnenkort ook maar
    een aantal moet inslaan!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damn, ik moet de Baby Lips nog aaaaaltijd proberen, oops. Dringend eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig wou ik deze vandaag gaan halen. Bij ons in de buurt zijn ze overal uitverkocht. Hij lijkt me wel erg fijn! Jouw blog is trouwens heel erg leuk, ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat lief! Ik ga nu gelijk kijken :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...