vrijdag 15 november 2013

MAC Lipstick Ruby Woo

Ik denk dat er weinig lippenstiften zo populair zijn (geweest) als Riri Woo van MAC. Hij was vrijwel allebei de keren dat hij te koop was meteen uitverkocht. Gelukkig is Riri Woo bijna niet te onderscheiden van Ruby Woo uit het vaste assortiment, en die heb ik wél kunnen kopen!




Toen ik bij de MAC counter stond had vlak voor mij een meisje Ruby Woo aangebracht bij zichzelf. Ik pakte hem en ze verzuchtte: "dé perfecte rode lippenstift". Blijkbaar was dit al haar tweede exemplaar van Ruby Woo en ik begrijp nu volledig waarom. 



Ruby Woo IS namelijk de perfecte rode lippenstift! Het is een mat rode kleur met een koele ondertoon. Vooral het feit dat hij mat is vind ik geweldig: een glanzende rode lippenstift vind ik al gauw too much maar het matte van Ruby Woo houdt hem op een bepaalde manier rustig. Hoewel je knalrood natuurlijk niet echt rustig kan noemen haha! Ik vind hem zo ontzettend mooi! Bijkomend voordeel is dat hij lang blijft zitten, omdat hij zo stroef is. Dit is aan het begin even wennen, zowel het aanbrengen als het gevoel op je lippen, maar het went snel. Ik heb niks dan lof voor Ruby Woo. Nou vooruit, één nadeel: ik vind het nog best lastig om hem symmetrisch aan te brengen (wat bij deze knallende matte lippenstift belangrijker is dan bij een glanzende lichte - vind ik) , maar met een beetje lipliner kom je al een heel eind. 

MAC Ruby Woo is te koop bij de MAC Pro Store of MAC counters en kost €18,50.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...