zondag 3 november 2013

MAC Lipstick Blankety

Een nude lippenstift die mooi staat kan moeilijk te vinden zijn. Ik had al verschillende soorten, maar was toch niet echt tevreden. Daarom ging ik naar MAC, waar de keuze uit nude kleuren oneindig zijn! Na lang proberen nam ik Blankety mee.





Blankety is een beige kleur met een roze ondertoon. Het is dus niet echt een huidskleur-kleur, maar iets roziger. Dit is ook precies wat ik zocht. De lippenstift is een amplified cream lipstick, wat inhoudt dat hij een goede dekking en pigmentatie heeft en hij is vrij dik en romig. Hierdoor kan je hem dus ook makkelijk aanbrengen wanneer je lippen niet perfect velletjes-vrij zijn. Dit kan bij veel nude lipsticks niet, en daarom vind ik Blankety zo fijn! De lippenstift voelt bijna als een lippenbalsem, en ruikt héérlijk naar dé vanille-geur van MAC. 



Blankety houdt het zo'n 4 uur uit op mijn lippen wanneer ik niet teveel drink of eet. Ik vind hem heel fijn en ga zeker nog eens langs MAC voor een opvallender kleurtje in de amplified cream-finish!

De lippenstift kost €18,50 en is te koop bij de MAC Pro-Store of bij MAC counters.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Prachtige lipstick! Ik hou echt van de vanille geur die MAC lipsticks hebben.
    Liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...