dinsdag 19 november 2013

MAC Eyeshadow Satin Taupe

Alweer mijn derde oogschaduw van MAC kocht ik laatst. Ik kan er niks aan doen: sinds ik mijn geliefde Cranberry heb, ben ik om en wil ik eigenlijk de hele oogschaduwcollectie van MAC. 



Dit keer nam ik Satin Taupe mee. Deze oogschaduw schijnt in de top 10 best verkochte oogschaduws van MAC te staan, dus dat zegt een hoop! Wederom koos ik trouwens voor een frost finish: ik houd gewoon meer van glanzende oogschaduws dan van matte. 




MAC omschrijft Satin Taupe als 'taupe met zilveren glans'. Op veel blogs had ik gelezen dat Satin Taupe een mooie paarsige ondertoon heeft. Om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje tegenvallen. Hij is overduidelijk wel paarsiger dan een 'gewone' bruin, maar ik vind het niet heel bijzonder. Alsnog ben ik dol op deze oogschaduw want de kwaliteit is gewoon geweldig goed. Ik val denk ik in herhaling als ik zeg dat de pigmentatie super is en dat hij geen fall-out heeft! Verder glanst hij prachtig en weet ik zeker dat ik hem superveel ga gebruiken want bruin (sorry- taupe) is een lekker neutraal kleurtje. 

MAC Satin Taupe is te koop bij de MAC Pro Store in Amsterdam of bij MAC counters, en kost €17,-.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...