zondag 10 november 2013

MAC Eyeshadow Amber Lights

Na mijn geweldige ervaring met MAC's Cranberry oogschaduw moést ik nog een oogschaduw van MAC hebben. Ik wilde een beetje koper/geel/goud kleurtje die lekker gepigmenteerd en glanzend zou zijn. Ik ging weer naar de MAC counter en Amber Lights trok direct mijn aandacht. 




Amber Lights is wederom een Frost finish, een oogschaduw met minuscule glittertjes en glans dus. MAC omschrijft de kleur zelf als perzikbruin met glans. Dit komt wel in de buurt maar ik vind hem toch ook wat oranje, geel en goud hebben. 




Kijk eens wat een pigmentatie! Bij veel gouden oogschaduws vind ik de pigmentatie tegenvallen en overheersen de glitters (en fall-out), Amber Lights is in mijn ogen perfect: je kan hem subtiel aanbrengen voor een beetje glans, of dik over je hele ooglid voor een mooie opvallende ooglook. Net als Cranberry gebruik ik hem echt heel vaak dus jullie zullen snel een look voorbij zien komen. Tot nu toe past hij ook echt bij elke kleurencombinatie die ik maak, dus dat is nog eens extra mooi meegenomen. Persoonlijk vind ik hem het mooiste in combinatie met donkerbruin, maar donkerblauw werkt bijvoorbeeld ook erg goed en hij kleurt zelfs bij Cranberry (valt het op hoeveel ik van deze kleur houd?).

MAC oogschaduws zijn te koop bij de MAC Pro Store of bij MAC counters en kosten €17,-. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! De prijs is misschien wel een beetje hoog maar dat is het vast wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtige oogschaduw. Ik ben wel benieuwd hoe je deze in een look verwerkt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...