zondag 24 november 2013

Haul: Kruidvat 1+1 Actie

Afgelopen woensdagavond kon je je geluk niet op bij de Kruidvat: alle make-up 1+1 gratis! Helaas had ik tot 7 uur college, maar ik was nog net op tijd om nog even snel een kijkje te nemen! Helaas was veel van wat ik wilde al uitverkocht, maar ik heb toch nog wat leuke dingen kunnen scoren! Kijk mee!



Mijn favoriete foundation, de Photo Finish, was op dus dit was de perfecte gelegenheid om die weer opnieuw aan te schaffen. Ik vind hem heel fijn en zal er binnenkort wat over schrijven! Hij kost normaal gesproken €6,40.


Eigenlijk wilde ik de Lumi Magique concealer van L'Oréal, maar die was compleet uitverkocht. Ook van de andere merken was mijn kleur er niet meer, dus ik ging voor die van Essence. Hij kost €1,99.


Op aanraden van een bezoekster kocht ik de I Love Stage oogschaduwbasis van Essence. Ik ben erg benieuwd, want ik wilde graag nog een huidskleurige oogschaduwbasis. Hij kost €2,49.


Omdat ik zo enthousiast was over de Essence pigments besloot ik er nog een mee te nemen, in de kleur 10 Fairy Dust. Deze kosten €2,89.


Ook wilde ik graag wat losse nepwimpers, en laat Essence die nou voor heel weinig geld hebben! Ze kosten €2,59.


Als laatste kocht ik het Color Riche Le Kajal oogpotlood van L'Oréal. Ik maakte hier ooit een swatch van en ik was toen enorm onder de indruk. Woensdag was dus de perfecte kans om hem voor een stuk goedkoper mee te nemen. Normaal gesproken kost hij €11,99. 

Zo, dat waren mijn aankoopjes! Ik heb er in totaal slechts rond de €13,- voor betaald. Hoe goedkoop is dat?! Hoewel veel er dus niet meer was, ben ik toch erg tevreden met mijn buit! Oja, ik kreeg ook nog eens een gratis rol sint-inpakpapier. Wat wil je nog meer haha!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...