donderdag 14 november 2013

Flormar Terracotta Blush-On 45

Vorige week bracht ik een bezoekje aan Amsterdam, en natuurlijk moest ik ook even naar de nieuwe winkel in de Kalverstraat: Flormar. Een make-up merk uit Turkije wat geweldig schijnt te zijn. Ik nam twee producten mee en vandaag laat ik er één van zien!



Mijn aandacht werd gelijk naar deze prachtige blush getrokken. De Terracotta Blush-On in nummer 45 (niet echt een originele naam). Ziet dit er niet supermooi uit?! Die kleurtjes en dat 'maanlandschap', al was de blush zelf oerlelijk zou ik hem nog willen hebben om naar te kijken haha! De blush komt in een enorme matzwarte verpakking, die aan de binnenkant een klein spiegeltje heeft. 


De kleuren in de blush zijn goud, roze en bordeauxrood. Toen ik hem in de winkel swatchte leek hij heel lichtroze met een gouden glans, maar eenmaal thuis was hij een stuk donkerder. Of misschien heeft de mijne wel meer donkerdere kleuren dan de tester. Ondanks dat vind ik hem nog steeds prachtig. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dol op alles wat glittert, en dat is maar goed ook want glitters: die heeft deze blush!

Zonder flits

Met flits

Hierboven zie je hoe de blush eruit ziet. Hij lijkt erg gepigmenteerd maar wanneer je hem op je gezicht aanbrengt valt het gelukkig wel mee. Wanneer je alle kleuren door elkaar mixt krijg je dus een lichte bordeauxrood-rozige kleur met verschillende kleuren glitters. Ik heb ook nog een foto met flits gemaakt zodat je die glitters beter zou zien. Een blush als deze had ik nog niet in mijn stash. Die glitters! Zo mooi! 


Omdat de kleur van de blush vrij neutraal is krijg je gelukkig niet snel een 'too much' effect. Je krijgt er een lekker kleurtje van met een goeie dosis glow over je wangen. Een highlighter is absoluut overbodig! 

De Terracotta Blush-On is te koop bij de Flormar winkel in Amsterdam en kost €11,95. Dit vind ik niet duur aangezien je echt een enorme hoeveelheid blush krijgt!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...