zaterdag 16 november 2013

Flormar Lights Of Flowers All Over Eye Shadow LF25

Bij Flormar kocht ik ook deze prachtig verpakte oogschaduw. Kijk mee!



Ik vind de verpakking van deze oogschaduw zó mooi! Het doosje is prachtig bedrukt met bloemen en dan dat metallic paars: wauw. Het is ook nog eens een enorme oogschaduw dus wat wil je nog meer? Helaas is het een Limited Edition en zal hij niet lang meer te koop zijn, maar daardoor was hij wel in de uitverkoop! Ik kon kiezen uit vier verschillende kleuren en ging eens voor een lekker knalkleurtje: felroze! 



Aan de binnenkant van het klepje zit een heel klein spiegeltje, niet echt nuttig eerlijk gezegd want hij is echt te klein. Maar kijk eens naar de oogschaduw zelf: wat een mooi motief! En wat een hoop oogschaduw! Het motiefje doet me erg denken aan de Extra Dimension oogschaduws van MAC. 


Het allerbelangrijkste is natuurlijk de kleur. Die vind ik ook heel erg mooi. Lekker opvallend en totaal anders dan wat ik normaal koop. Het is een knalroze kleur met een blauwe ondertoon. Bovenstaande swatch is trouwens één veeg dus de pigmentatie is ook super. Ik heb al helemaal zin om hem te gebruiken in een donkere smokey look. Dan breng ik hem op een klein stukje van mijn ooglid aan, zodat je ineens een flits knalroze ziet wanneer je met je ogen knippert! 

Ik heb spijt dat ik niet meer oogschaduws van Flormar heb meegenomen, want deze vind ik heel erg goed. Deze oogschaduw kost €2,95 en ligt in de bakken van de sale bij de winkel van Flormar in Amsterdam.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Oh wow deze kleur is wel erg mooi. Ik heb zelf de witte versie gekocht om mee te highlighten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...