dinsdag 5 november 2013

Face Of The Day: MAC Cranberry

Vandaag heb ik een look gemaakt met alledrie mijn nieuwe MAC producten. Kijk mee!




Dit zijn de producten die ik gebruikt heb:



Als eerste mix ik mijn BB cream van Catrice met die van Rimmel zodat ik de goede kleur krijg. Ik gebruik een beetje mijn coverstick van Catrice om onzuiverheden te verbergen en ga dan aan de slag met mijn ogen. Als basis heb ik daarvoor een Maybelline Color Tattoo gebruikt in de kleur On and On Bronze (klik hier voor mijn review). Hier overheen heb ik over mijn hele ooglid Cranberry van MAC gebruikt (klik hier voor mijn review) en in mijn crease de middelste bruine kleur van mijn NYX palette (klik hier voor mijn review). Vervolgens heb ik een wing gezet met mijn donkerbruine liquid eyeliner van Miss Sporty en ik gebruikte een mascara van Collistar genaamd Shock. Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik altijd een potloodje van Catrice en gel van de Hema. 
Hierna bracht ik wat concealer onder mijn ogen aan (ik gebruikte die van Essence) en poederde ik mijn gezicht af met Stay Matte van Rimmel. Als blush heb ik mijn nieuwe aanwinst Blushbaby van MAC gebruikt en mijn lippenstift is Blankety van wederom MAC!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een mooie huid zeg! En de blush is echt héél mooi! Ik heb zelf ook de BB cream van Catrice, maar nu het winter word meng ik m ook met mijn foundation. X Cé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Onder die laag BB cream of foundation valt het helaas wel een beetje tegen, ik heb vooral veel littekentjes van vroegere acne :(

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...