donderdag 21 november 2013

Eye Of The Day: Taupe

Vandaag heb ik weer eens een ooglook voor jullie gemaakt. Ik gebruikte hiervoor onder andere mijn nieuwe Satin Taupe oogschaduw van MAC en een oogschaduwpotlood van Essence. Kijk mee!




Ik begon met een oogschaduwbasis van Catrice (klik hier voor mijn review). Hier overheen bracht ik over mijn hele ooglid het Essence Stays No Matter What Eyeshadow Pencil aan in 07 Whipped White Frosting. Hierover bracht ik een lichtroze oogschaduw aan van Essence, ook over mijn hele ooglid. In mijn crease gebruikte ik Satin Taupe van MAC. Deze bracht ik ook aan op de buitenkant van mijn ooglid. In mijn buitenste ooghoek bracht ik ook nog een klein beetje donkerbruine oogschaduw aan van Laura Mercier. Dit geheel heb ik toen voorzichting geblend. Met mijn donkerbruine eyeliner van Miss Sporty (klik hier voor mijn review) maakte ik een subtiele wing, en als laatste gebruikte ik de Glamour Doll mascara van Catrice. Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik altijd een potloodje van Catrice met een wenkbrauwgel van de Hema.

Ik hoop dat jullie mijn look mooi vinden!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...