woensdag 27 november 2013

Eye Of The Day: Amber Lights

Vandaag heb ik een (hele makkelijke) look met mijn Amber Lights oogschaduw van MAC. Kijk mee hoe ik hem gemaakt heb!




Deze look is echt supersimpel en met elke andere soort gouden kleur te maken over je ooglid. Ik begon met mijn Catrice Prime And Fine oogschaduwbasis (klik hier voor mijn review). Daaroverheen bracht ik Amber Lights van MAC (klik hier voor mijn review) aan, over mijn gehele ooglid. In de crease gebruikte ik de donkerbruine kleur Temptation van Laura Mercier, maar ook hiervoor kan je eigenlijk voor elke donkerbruine kleur gaan die je wil. Dit geheel blende ik goed door elkaar. Vervolgens maakt ik een wing met mijn donkerbruine Miss Sporty eyeliner (klik hier voor mijn review). Ik maakte het af met wat mascara van Collistar, en uiteraard tekende ik mijn wenkbrauwen bij met het potloodje van Catrice en wenkbrauwgel van de Hema. 

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...