vrijdag 22 november 2013

Etos Brow Highlighter

Wenkbrauwen vind ik moeilijk om te doen. Ik heb dagen en dan ben ik in 10 seconden klaar met ze bij te tekenen, een andere dag maak ik ze compleet scheef en ben ik er eerder 10 minuten mee bezig. Toch houd ik wel van mijn wenkbrauwen: ze zijn vol en hebben van zichzelf al een aardige vorm. Helaas zijn ze niet zo 'strak' als ik zou willen en hoe zeer ik mijn best ook doe met epileren: er blijven toch áltijd nog miniscule, irritante haartjes zitten (grrrrr!). Ik overwoog daarom al langer om een huidskleurig potlood aan te schaffen zodat ik de rand aan de onderkant van mijn wenkbrauwen wat strakker kon laten lijken. Ik keek eens bij het Etos schap (waar ik eigenlijk bijna nooit wat van koop) en ontdekte dat zij ook zo'n potlood hebben! Die moest dus mee.



Het potloodje is klein en iets breder dan een normaal oogpotlood. Hij ziet er leuk uit maar niet heel bijzonder. Maar ach, wat maakt dat ook eigenlijk uit!


Zoals je ziet is hij vrij roze van kleur. Mijn huid heeft een gele ondertoon dus ik was bang dat dit niet zou staan, maar gelukkig zie je er bijna niks van terug wanneer je hem hebt aangebracht onder je wenkbrauw en hem een beetje vervaagd. Het potlood is lekker romig en blijft erg goed zitten als je hem eenmaal hebt aangebracht.

Zonder

Met

Op de onderste foto heb ik met het potlood langs de hele onderkant van mijn wenkbrauw een lijn getrokken en deze een beetje uitgevaagd. Op de plek waar mijn wenkbrauw 'buigt' heb ik wat extra aangebracht, ook naar beneden toe. Zoals je ziet: niet echt schokkende resultaten. Het geheel ziet er misschien iets strakker uit, maar wat dit potlood vooral doet is de huid wat lichter maken en dus echt highlighten. Misschien verwachtte ik er dus wel teveel van, want wat hij moet doen doet 'ie dus! Als subtiele, matte highlighter is dit potlood dus erg geschikt, als potlood om je wenkbrauwen bij te tekenen iets minder. Dat kan natuurlijk ook aan mij en mijn te wilde wenkbrauwen liggen haha!

De Etos Brow Highlighter is te koop bij de Etos en kost €2,99.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit ! Ps. ik heb een winactie op mijn blog, neem je ook een kijkje ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...