woensdag 20 november 2013

Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadow

Toen ik van de week weer eens voor het Essence-schap stond besloot ik toch eens de nieuwe oogschaduw-sticks mee te nemen. Ik nam een lichte, bijna witte kleur mee, en een zwarte!


De oogschaduwpotloden kunnen als oogschaduw en als oogpotlood gebruikt worden. Persoonlijk vind ik zulke dikke potloden niet echt fijn als oogpotlood, maar wel als oogschaduw! Vooral als basis onder een net iets te weinig gepigmenteerde oogschaduw vind ik dit soort potloden erg fijn. Daarom nam ik ook een witte mee: voor de allerlichtste kleurtjes. En een zwarte: om donkere kleuren nog intenser te maken!



De lichtste kleur, 07 Whipped White Frosting, is een beetje wit/parelmoer achtig. Hij glanst mooi! In de zwarte versie, 01 Blazing Black, zitten allemaal kleine gouden glittertjes, daar houd ik van! De potloden zijn lekker romig en glijden makkelijk over je ooglid. Wanneer je ze eenmaal hebt aangebracht blijven ze ook erg goed zitten. Uiteraard heb ik ze gelijk uitgetest als basis, en ik vind ze heel fijn. De witte kleur is alleen niet zo intens als ik hoopte, maar met oogschaduw eroverheen is hij zo mooi en laat hij de kleur van de oogschaduw een stuk beter uitkomen. Ook de zwarte doet dit goed, maar helaas zie je de glitters niet meer als je er oogschaduw overheen aanbrengt. 

De potloodjes kosten €2,59 per stuk en zijn te koop bij de Kruidvat. Ik vind ze erg fijn en eigenlijk wil ik nog wel meer kleurtjes! Van de week komt er een look online waarbij ik één van de twee potloodjes gebruik.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...