vrijdag 29 november 2013

Essence I < 3 Stage Eyeshadow Base

Op aanraden van een aantal bezoekster kocht in de I <3 Stage oogschaduwbasis van Essence. Ik was namelijk op zoek naar een huidkleurige oogschaduwbasis. Vandaag ga ik je vertellen wat ik ervan vind!



De verpakking van de oogschaduwbasis ziet er goed uit: strak en handig. Vooral de sponsapplicator vind ik erg fijn aanbrengen, en is natuurlijk een stuk hygiënischer dan wanneer je met je vingers in een potje moet. 


Maar toen ik hem voor het eerst aanbracht schrok ik: hij is hartstikke oranje! Gelukkig zie je dit vrijwel niet meer wanneer je hem hebt uitgesmeerd op je ogen. Dit gaat trouwens heel makkelijk want de basis is vrij vloeibaar. De belofte van Essence is simpel: hij laat je oogschaduw langer zitten.


Die belofte komt de I <3 Stage Eyeshadow Base wat mij betreft goed na! Oogschaduw blijft langer zitten en komt mooi uit op je ogen. Helaas vind ik hem qua 'huidskleur' nog niet dekkend genoeg, ik wil echt een basis die alle kleur op mijn ooglid hetzelfde maakt. Desondanks ben ik tevreden over deze oogschaduwbasis, want hij doet zijn werk gewoon goed!

De I <3 Stage Eyeshadow Base van Essence kost €2,49 en is te koop bij de Kruidvat.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook en ben er ook tevreden over. Qua dekking ben ik met je eens maar hij doet wel heel goed zijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en ben er best tevreden van :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...