woensdag 6 november 2013

De Bodylotion Challenge

Ik heb véél bodylotions en bodybutter - vind ik. Vooral na verjaardagen en feestdagen neemt dat aantal alleen maar toe. En omdat het me toch allemaal iets teveel werd heb ik iets bedacht: de bodylotion challenge.


De regels zijn als volgt:
- Ik mag geen nieuwe bodylotion of butter kopen voordat ik ze allemaal opgemaakt heb (krijgen mag natuurlijk wel, daar kan ik niks aan doen hihi)
- Ik moet mezelf elke ochtend insmeren met een bodylotion, tenzij ik er echt geen tijd voor heb en minstens mijn benen moeten ingesmeerd worden.

Bij elkaar zijn het er zo'n 25. Ze staan namelijk niet allemaal op de foto want na het maken ervan vond ik er nog veel meer. Op deze manier hoop ik mijn collectie een beetje in te perken en alles gewoon lekker te gaan gebruiken. Ik ben namelijk lui en gebruik bodylotion alleen bij speciale gelegenheden of in de zomer of als mijn blote benen te zien zijn. En dat is natuurlijk hartstikke zonde! Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn challenge in mijn maandelijke opgemaakt artikelen. En ik begin vandaag!
Doen jullie met me mee?

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Haha wow dit zijn er veeel! Zo leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook om de de bodylotions en -butters maar ben gewoon te lui om ze dagelijks te gebruiken, ik doe mee. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...