dinsdag 26 november 2013

Chanel Lèvres Scintillantes Glossimer 104 Astral

Ik houd eigenlijk niet zoveel van lipgloss. Maar toen ik laatst bij de Ici Paris XL voor het Chanel schap stond, kon ik mezelf niet inhouden en heb ik als een gek bijna alle lipglosses geswatcht. Ik vond ze allemaal prachtig, maar de kleur Astral sprong er echt uit!


Als eerste: de verpakking is zó mooi en luxe! Ik vind dat zwart en goud erg chique bij elkaar staan, en tja, het Chanel logo is natuurlijk prachtig.



Maar dit is de reden dat ik hem gekocht heb. De glitters. Zo. Mooi. Afwisselend door het licht zijn ze roze of paars, maar nooit dezelfde kleur. Ik kan hier de hele dag naar kijken: die kleur, die glans!


De applicator is een sponsje, wat ik het fijnst vind aanbrengen. Verder niet heel bijzonder, het werkt gewoon goed en precies. 


Ik vond het erg moeilijk om de glitters op de foto te krijgen, maar bovenstaande foto komt het meest overeen met hoe hij in het echt is. Maar eigenlijk is hij in real life nog veel mooier! Zoals je ziet is de basis doorzichtig en zitten er heel veel kleine glittertjes in. 


En zo ziet hij eruit op mijn lippen. Ook dit vond ik weer moeilijk vast te leggen. In het echt zie je de kleur van de glitters iets beter, of die vallen af en toe in een bepaald licht gewoon wat meer op. Ik vind het heel gaaf dat het eigenlijk een hele basic gloss is, want hij is doorzichtig, maar toch is hij heel apart door de paarsige glitters. 

Chanel heeft mij bekeerd en een lipgloss-liefhebber gemaakt. Ik heb hem tot nu toe elke dag gebruikt, en ik denk dat dit niet mijn enige Chanel glossje blijft. 

De Lèvres Scintillantes Glossimer van Chanel zijn onder andere te koop bij de Douglas en Ici Paris XL en kosten €26,50. Dit is wel erg duur, maar het geeft me een geweldig luxe gevoel om deze lipgloss te gebruiken. Dat is het geld helemaal waard!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Het is wel een mooie kleur.

    P.s. ik volg je op Bloglovin' ,volg je me terug? Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...