maandag 4 november 2013

Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base

Vroeger was ik eigenwijs en gebruikte ik geen oogschaduwbasis. Inmiddels weet ik wel beter en gebruik ik het eigenlijk altijd, meestal in de vorm van een Color Tattoo van Maybelline. Toch wilde ik ook graag een neutrale oogschaduwbasis, dus ik nam die van Catrice mee. Benieuwd wat ik er van vind?



De oogschaduwbasis zit in een potje. Persoonlijk vind ik dit niet erg handig want met lange nagels komt er dan altijd product onder je nagels, plus het is gewoon niet zo hygiënisch. Ook lijkt de basis in het potje huidskleurig, eenmaal uitgesmeerd is hij transparant. Op zich niet erg, maar toen ik dat zag bedacht ik al dat hij dan vast niet voor een sterkere pigmentatie van oogschaduws zou zorgen. 


Helaas zorgt hij daar inderdaad niet voor, of in ieder geval niet heel sterk. Verder is het een prima basis, mijn oogschaduw blijft de hele dag door goed zitten. Hij doet zijn werk dus gewoon goed! Ik denk dat ik maar een Paint Pot ga kopen van MAC als oogschaduwbasis met huidskleur, of hebben jullie nog tips?

De Catrice Prime and Fine Eyeshadow base kost €3,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Fijne review, ik heb van Essence de I love stage, die is heel goed en geeft ook een egale dekking, fijn voor het gebruik van oogschaduw. Stukje goedkoper dan mac!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook die van essence en ben er heel tevreden mee! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...