zaterdag 30 november 2013

Catrice Plum Up The Jam Eyeshadow

Ik wil jullie graag één van mijn favoriete oogschaduws laten zien, namelijk Plum Up The Jam van Catrice. Ik heb hem al een tijdje, maar ik was hem de laatste tijd een beetje vergeten. Toen ik een beetje aan het opruimen was kwam ik hem weer tegen en ben ik weer verliefd geworden. 



Ik vind de mono-oogschaduws van Catrice er erg mooi uitzien. Dat vierkante, doorzichtige vind ik erg strak en chique! Toen ik hem kocht was hij trouwens nog 'new', nu staat dat er niet meer op. De kleur is paarsig, zoals een pruim. Maar er is meer: er zitten hele kleine gouden glittertjes in! Ik heb het gevoel dat dit best een een goede dupe zou kunnen zijn van MAC Trax, maar dan met wat minder opvallende glitters.


Hierboven zie je de glitters goed. Ik vind het zo mooi samen met de paarse kleur!


En zo ziet Plum Up The Jam eruit na één veeg. Best goed toch? Zoals je ziet kun je de gouden glitters niet heel goed meer zien, maar ze zijn nog wel zichtbaar. Ik gebruik deze oogschaduw het meest over mijn hele ooglid, maar hij is ook erg mooi in je crease! 

Catrice mono oogschaduws kosten €2,79 per stuk en zijn te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Jitske

9 opmerkingen:

  1. Wauw vind hem er erg mooi uit zien! Ik heb nog geen oogschaduws van Catrice, toch nog maar even langs gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plummy kleurtjes zijn zo mooi in de herfst/winter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, de oogschaduws van Catrice vindi k toch over het algemeen wel van goede kwaliteit :)!

    liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Hoop dat je het leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superlief, dankjewel! Ik schrijf er van de week een artikel over en dan nomineer ik jou ook!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...