donderdag 28 november 2013

Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation

Vandaag een review van mijn favoriete foundation ooit. De Photo Finish van Catrice. Ik gebruik hem al jaren, en hoewel ik een flink aantal andere foundations heb geprobeerd, kom ik altijd weer terug bij deze. Kijk met me mee!



De foundation komt in een mooie, glazen, stevig aanvoelende flacon. De foundation komt eruit via een pompje en dat vind ik erg fijn en hygiënisch werken! Ik heb zelf aan drie pompjes precies genoeg om mijn hele gezicht en een deel van mijn hals te bedekken. 



Ik gebruik eigenlijk altijd de kleur 010 Sand Beige (in de zomer, als ik wat bruiner ben, draag ik liever een bb cream). Dit is de lichtste kleur met gele ondertoon. Catrice belooft een frisse en lichte formule met licht-reflecterende deeltjes die je huid laten stralen zonder masker-effect. Ook zou hij 18 uur blijven zitten en is hij olie-vrij. Naar mijn mening komt Catrice al deze beloftes na met de Photo Finish foundation, behalve dat hij 18 uur blijft zitten. Dat haalt 'ie niet, maar hij blijft wel goed op zijn plek wanneer je hem afpoedert. 



Op de bovenste foto zie je mijn gezicht zonder make-up. Ik heb weer best wat last van rode plekjes en een paar kleine pukkeltjes. Op de foto eronder heb ik de Photo Finish foundation aangebracht met een kwast. Zoals je ziet zijn vrijwel alle rode plekjes verdwenen en lijkt mijn huid heel mooi en egaal! Ook is het effect heel natuurlijk, omdat je huid er een beetje een glow aan over houdt. 


Op deze foto, met flits gemaakt, zie je die glow nog eens goed. Hoewel ik mijn foundation eigenlijk altijd afpoeder is dit effect natuurlijk wel heel mooi. Een natuurlijke, lichte glans die je er lekker gezond uit laat zien!

Ik hoop dat ik jullie heb overtuigd van het mooie effect van deze foundation! Hij kost slechts €6,40 voor 30 ml foundation, en is verkrijgbaar bij de Kruidvat of Trekpleister. 

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze zelf ook en het is inderdaad een hele fijne foundation. Ik breng hem aan met een bufferkwast en dan is het effect echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...