zaterdag 9 november 2013

Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen

Toen Catrice met haar nieuwe collectie uitkwam was iederen over dit product razend enthousiast. Het werd dus eens tijd dat ik het uit ging proberen! Zouden mijn ogen groten en frisser lijken door dit nude-kleurige oogpotlood?


Zoals altijd is de verpakking van Catrice mooi strak en praktisch. Het oogpotlood draai je naar boven en wat je dan ziet is een huidskleurig puntje. Niet héél spannend zou je denken, maar dit oogpotlood moet je aanbrengen op je waterlijn waardoor je ogen groter lijken en jij wakkerder!



De Inside Eye Highlighter Pen geeft veel kleur af en is goed stroef. Zo blijft hij goed zitten op je waterlijn, wat voor veel oogpotloden nog een enorme uitdaging is. Bovenstaand streepje kon ik in ieder geval niet zomaar van mijn hand af wrijven. Dat beloofd wat!

Zonder

Met

Maar hem, tja. Ik ben gewoon niet zo enthousiast. Misschien snap of zie ik het geweldige effect wel niet, maar ik vind het niet bijzonder. Mijn oog lijkt wel iets wakkerder, maar niet groter. Ik kan me voorstellen dat zo'n licht lijntje mooi is wanneer je bijvoorbeeld een donkere smokey look hebt die wat frisheid nodig heeft, maar ik zou het absoluut niet missen.

De Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen kost €2,89 en is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, ik vind deze producten vaak nog al tegen vallen maar nu een keertje niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat dus ook te twijfelen om deze te kopen, aangezien ik zoveel blog dat mijn oogjes wel een wat wakkerdere look kunnen gebruiken. Ik zie wel wat effect op de foto's maar vind het effect inderdaad niet heel groots. Ga dr nog even over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...