zaterdag 2 november 2013

Catrice Intensif'Eye Wet & Dry Shadow Please Gold The Line

Ik ben al een tijdje op zoek naar een gouden oogschaduw die bijna tegen geel aanzit, eigenlijk meer okergeel met een gouden glans. Vraag me niet waarom maar dat heb ik gewoon in mijn hoofd haha! Toen ik bij het Catrice-schap stond vond ik een oogschaduw die misschien wel in de buurt zou komen. Dat was helaas niet zo maar ik nam hem alsnog mee, want deze was te mooi om te laten liggen!


Ik heb het over Please Gold The Line van Catrice. Een - zo lijkt het - gebakken oogschaduw die je zowel nat als droog aan kunt brengen. Ik werd verliefd op het goudgekleurde maanlandschap in de oogschaduw. Er zit goud in, brons, bruin, zwart, groen! En: glitters. Ik hou van glitters!



De verpakking vind ik mooi, zoals van bijna elk Catrice product trouwens. De oogschaduw zelf vind ik prachtig. Er zitten gouden, bronzen en zilveren glitters in die als een gek glanzen.

droog aangebracht

nat aangebracht

Zoals je ziet is de oogschaduw droog niet héél gepigmenteerd. Nat aangebracht is het al wat beter. Toch geef ik de voorkeur aan droog aanbrengen want dan zie je de mooie glitters een stuk beter! Nat wordt het meer een glanzende oogschaduw. De oogschaduw heeft ook wel een beetje fall-out, maar wanneer je hier rekening mee houdt met je foundation is dat voor mij geen probleem. 

Ik ben over het algemeen erg blij met Please Gold The Line en ik weet zeker dat ik hem in veel looks kan gebruiken. Goud past immers overal bij!! 

De Catrice Intensif'Eye Wet & Dry Shadows kosten €3,89 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit, mooi kleurtje ook.
    ik volg je, volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...