donderdag 17 oktober 2013

Tip: gezichtsreinigingsborstel van de Hema

We kennen ze inmiddels allemaal wel: de Philips VisaPure en Clarisonic. Helaas zijn beide gezichtsreinigingsborstels érg duur. Laatst stond ik in de Hema en vond ik een perfect (en een stuk goedkoper) alternatief!


Bij de Hema hebben ze namelijk een handmatige gezichtsborstel! Het is een beetje hetzelfde idee als een tandenborstel, maar dan voor je gezicht haha. In plaats van dat een duur apparaat ronddraaiende bewegingen voor je maakt, moet je het dus zelf doen. En oke, je zal je gezicht niet zo grondig schoon krijgen als met een elektrische reinigingsborstel, maar voor een borstel die honderd keer zo goedkoop is neem ik dat graag voor lief. Ik gebruik hem niet elke dag, omdat ik de haren toch best stug vind en je naar mijn idee ook gelijk een milde scrubbeurt krijgt. Maar ik gebruik hem bijvoorbeeld om een maskertje er weer af te halen en nog eens extra mijn gezicht schoon te maken, of om er een ander reinigingsproduct mee aan te brengen of af te spoelen.

Ooit wil ik nog wel een Clarisonic of VisaPure want daar hoor ik teveel enthousiaste verhalen over. Tot die tijd gebruik ik lekker mijn Hema-borsteltje van (ik geloof) €2,50.

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Heb ik al een paar jaar en werkt voor mij net zo goed als die dure dingen (waar je trouwens ook steeds peperdure borstels bij moet kopen). Bodyshop heeft ook een versie, die is wat zachter qua haren en iets duurder (5,00) qua prijs maar ook erg fijn en kun je net iets vaker gebruiken dan de Hema versie omdat die wat zachter aanvoelt. Ik gebruik de Hema versie meestal 1-2 per week als scrub en de Bodyshopversie als dagelijks borsteltje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip, die ga ik ook maar eens proberen dan!

      Verwijderen
  2. Ik heb deze ook en gebruik hem 1 X per week. De Clarisonic zou ik ook wel willen, maar ik vraag me toch nog steeds af of ie ook voor een droge gevoelige huid zo fantastisch werkt. De meeste reviews die ik lees zijn van meiden met wat vettere en/of onzuivere huid. Maar degene die m gebruiken zijn er wel laaiend over:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...