dinsdag 22 oktober 2013

Therme Finn Sauna Hot/Cold Scrub

Als je net zoals ik weleens naar de sauna gaat zal je deze scrub van Therme zeker waarderen. En als je nog nooit in de sauna bent geweest waarschijnlijk ook!



De scrub zit in een mooie glazen (nouja, eigenlijk plastic, maar het is net glas!) weckpot-achtige pot. Wanneer je deze open doet komt dé typische saunageur je tegemoet. Perfect dus om thuis heerlijk mee te ontspannen! De geur is een mix van eucalyptus en menthol, en is dus heerlijk fris. De scrub zelf is vrij stevig en grof, daar houd ik van! Wanneer je hem gebruikt voel je echt dat je huid een flinke opknapbeurt krijgt: dode huidcellen worden verwijderd en de olie laat gelijk een vet en verzorgend laagje achter op je huid. 


Omdat de scrub zo grof is gebruik ik hem het liefst voor mijn benen, die hebben ook het meest baat bij een scrubbeurt haha. Voor een echte sauna-ervaring gebruik ik hem altijd in bad met een flinke laag schuim, een maskertje en een tijdschrift. Vlak voordat ik eruit ga scrub ik mezelf dan met deze scrub, en ik heb dan echt geen bodylotion meer nodig. En je blijft hem nog heel lang ruiken!

De Finn Sauna Hot/Cold Scrub van Therme kost €9,99. Daarvoor krijg je een pot van 500 ml, waar je zo'n tien keer je hele lichaam mee kan scrubben. Ik ben er heel blij mee en vind het één van de beste srubs voor je lichaam die ik ken. 

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...