maandag 14 oktober 2013

The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser Primer

Ik heb al eerder geschreven over producten met tea tree (zie hier en hier), en vandaag heb ik er weer een voor jullie! Deze keer is het een primer, en ook al staat dit niet op de verpakking, het is er toch echt één!

Ik heb het over de Tea Tree Pore Minimiser van The Body Shop. Ik kwam hierbij omdat ik op de site van The Body Shop aan het zoeken was naar een primer, daar staat namelijk wél bij dat het een primer is! De primer is bedoeld voor een onzuivere huid, en beloofd poriën kleiner te laten lijken, je huid 'puurder' aan te laten voelen, je huid egaler te maken, je gezicht te 'primen' en meteen te matteren. Een hoop beloftes dus!



De meeste beloftes komt hij ook direct na! Vooral op je hand is het effect van egaliseren en het verkleinen van je poriën goed te zien. De rimpeltjes of huidplooitjes op je hand zie je namelijk een stuk minder goed na het aanbrengen! Ditzelfde effect heeft het ook op je gezicht, alleen is het daar minder duidelijk te zien. Ook voelt je huid heel glad aan, een perfecte basis voor je make-up dus! Van het matteren zie ik niet zo veel, en het puurder aanvoelen snap ik niet helemaal, maar ik vind het wel een fijn idee dat er tea tree in deze primer zit. Ik gebruik hem dan ook op dagen waarop mijn huid wat onzuiverder is dan normaal. Dan heb ik toch het idee dat de make-up die ik aanbreng wat minder slecht voor mijn huid is ofzo haha!


Ook als je niet zo'n fan bent van de geur van tea tree kan je deze primer prima gebruiken, de geur vervliegt namelijk vrij snel na het aanbrengen.

De Tea Tree Pore Minimiser van The Body Shop kost €10,- voor 30 ml. Dit vind ik een redelijke prijs voor een primer.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...