dinsdag 8 oktober 2013

The Body Shop Tea Tree Face Mask

Vandaag heb ik weer een gezichtsmasker voor jullie! Deze keer is het er eentje van The Body Shop, uit hun Tea Tree lijn voor de onzuivere huid. Ik heb hem van de week voor het eerst getest, benieuwd wat ik er van vind?


Als eerste moet ik zeggen dat je écht van de geur van tea tree moet houden wil je dit masker fijn vinden om te gebruiken. Hij ruikt er namelijk heel sterk naar, en als je daar niet van houdt wil je dat niet 15 minuten op je gezicht hebben. Ik houd er persoonlijk (inmiddels) wel van!

Het masker zit in een pot met een draaidop. Hij lijkt in eerste instantie heel klein maar er zit gewoon 100 ml in. Je moet het masker 10 tot 15 minuten laten zitten en het droogt niet op. The Body Shop beloofd dat als je het masker wekelijks gebruikt, je huid wordt gekalmeerd en onzuiverheden geminimaliseerd worden. Verder zit er naast tea tree olie, ook nog menthol, tamanu olie en lemon tea tree olie in. Klinkt goed dus!


Ik was blij verrast toen ik merkte dat je echt maar heel weinig nodig hebt om je hele gezicht te bedekken, je doet dus lekker lang met dit masker! De tea tree geur komt je gelijk tegemoet, en dit blijft ook de hele tijd zo. Het masker droogt inderdaad niet op, maar trekt als het ware een beetje in. Na het afspoelen met warm water merk ik inderdaad dat de huid rondom mijn 'onzuivere plekjes' een stuk rustiger aanvoelt en minder rood is. Mijn huid voelt niet echt heel gevoed ofzo, maar dat beloofd het masker ook niet.

De Tea Tree Face Mask van The Body Shop kost €12,-. Dit lijkt in misschien duur, maar dit masker gaat echt heel lang mee!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...