zaterdag 26 oktober 2013

Teeez Eve's Ready To Wear Lipstick Lucky Chocolate

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie, donkere lippenstift. Ik vond hem in het schap van Teeez! Kijk mee naar mijn nieuwste lippenstift.




Ik heb het al eens eerder gezegd maar ik ben dól op de verpakkingen van Teeez! De meeste producten krijg je in een mooi doosje, en dan is de verpakking zelf ook nog eens een feestje om naar te kijken. Zo ook bij deze lippenstift. De foto's spreken voor zich denk ik! Wat ik heel leuk vind is dat er aan de binnenkant een stukje tekst staat: "She stops a moment to eat some berries that make her lips color deep red".



De lippenstiften van Teeez zijn parabenen-vrij en beloven vochtinbrengend en longlasting te zijn, en je lippen te repareren. De lippenstift is inderdaad heel zacht en crème-ig. Ik heb hem in de kleur Lucky Chocolate, een donkere rood/bruine kleur. Hij brengt heel mooi egaal aan, maar blijft doordat hij zo romig is niet heel lang zitten. Hij houdt het zo'n 3 uur uit als je niks eet. Zelf check ik regelmatig mijn lippenstift (zeker zo'n opvallende), dus heel erg vind ik het niet om hem af en toe even bij te werken. Bovendien vind ik het heel fijn dat hij je lippen lekker zacht houdt!

De Eve's Ready To Wear Lipstick in Lucky Chocolate van Teeez kost €7,49 en is te koop bij sommige drogisten.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...