donderdag 24 oktober 2013

Teeez Bold Eyeliner Pencil Gutsy

Zoals jullie inmiddels misschien wel weten ben ik dol op een gekleurd lijntje eyeliner onder mijn ogen. Het geeft je look net dat extra's. Ook ben ik dol op goud, maar ik had nog geen gouden eyeliner. Hier moest verandering in komen!



Ik vond een prachtige gouden eyeliner van Teeez. Het is zo'n crème-ig oogpotlood, waar ik erg fan van ben. Die blijven namelijk meestal heel erg goed zitten en zijn makkelijk te smudgen. Deze eyeliner komt werkelijk niet van zijn plek af wanneer je hem aangebracht hebt! Ik heb echt een tijdje hard over mijn hand zitten wrijven, en nog zat hij perfect!


Dan de kleur: aan goud kan je natuurlijk niet veel verpesten, maar deze goud is wel heel erg mooi! Hij heeft een soort donkere gloed over zich lijkt het wel, het is 'donkergoud' als je snapt wat ik bedoel haha.  Ook van dit Teeez-product is de verpakking weer om op te eten: dit is toch veel leuker dan altijd maar dat simpele zwart!



De Bold Eyeliner Pencil in Gutsy van Teeez is te koop bij sommige drogisten en kost €4,89.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...