woensdag 30 oktober 2013

Rituals Bodycrèmes

Ik ben dól op de producten van Rituals, vooral omdat ze zo HEERLIJK ruiken! De geuren van Rituals zijn echt uniek, en wanneer je ze ruikt herken je ze meteen. Vooral de bodycrèmes vind ik heel fijn, en ik heb er dan ook best veel. Hieronder laat ik van elke geur één exemplaar zien, maar ik heb stiekem van elke wel een back-up.




Laat ik beginnen met mijn nieuwste aanwinst: Touch of Happiness. Deze bodycrème ruikt naar sinaasappel en is een heerlijke warme maar toch ook frisse geur. Hij bevat anti-oxidanten, vitamine E en verstevigende ingrediënten. Touch of Happiness is mijn nieuwe favoriet: hij ruikt zó lekker!



Van Magic Touch heb ik inmiddels al meerdere potten opgemaakt. Deze geur ís Rituals, en is dan ook een van de meest populaire. Ik kan hem niet goed beschrijven, maar volgens Rituals zijn het kersen en rijstmelk. Ook in deze bodycrème zitten anti-oxidanten, verstevigende ingrediënten en vitamine E. Inmiddels wordt Magic Touch verkocht in een witte pot. Je doet dan ook enorm lang met de bodycrèmes.



Als laatste heb ik Honey Touch, die is al bijna op! De textuur van deze bodycrème is iets steviger dan die van de bovenste twee, hij lijkt meer op een butter. Ook deze geur vind ik heerlijk en van deze lijn kwamen dan ook mijn eerste Rituals-producten. Inmiddels vind ik de bovenste twee lekkerder, maar aan Honey Touch heb ik gewoon fijne herinneringen haha! Honey Touch bevat Himalaya honing en Indiase roos en belooft je huid te verzachten en je geest te ontspannen.  

Alledrie de bodycrèmes ruiken heerlijk, de geur blijft de hele dag hanegn en ze voeden je huid goed. Ze zijn lekker 'vet' en trekken dan ook niet snel in. Daarom smeer ik me 's ochtends vlak na het douchen gelijk in en doe ik zo laat mogelijk mijn kleding aan wanneer ik de bodycrèmes van Rituals gebruik. Eerlijk gezegd ben ik te lui om elke ochtend mijn hele lichaam in te smeren, maar wanneer ik het wel doe vraag ik me altijd af waarom ik het niet vaker doe! 

De bodycrèmes van Rituals kosten €15,- voor een pot van 200 ml. Niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

  1. Ja die geuren zijn echt heerlijk. Ik heb lekkere mint bodycreme van Rituals!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bodycreme's van Rituals heb ik nog nooit gehad maar ze lijken me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geuren zien inderdaad echt heerlijk! Vooral honey toch ruikt echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...