dinsdag 15 oktober 2013

NYX Nude on Nude Natural Look Kit

Dit palletje hebben jullie al een keer voorbij zien komen in mijn artikel over producten waarbij ik pan heb geraakt (zie hier), en gebruik ik dan ook vaak en graag. Vandaag wil ik hem aan jullie laten zien!


Dit kleine doosje van NYX bevat negen kleuren oogschaduw en twee lipkleurtjes. Ook zat er een kwastje bij om de vloeibare lippenstift mee aan te brengen, maar die ben ik inmiddels kwijt. Ten eerste vind ik het een heel handig palletje: hij is klein en compact, en toch zit er alles in wat je nodig hebt!



De kleuren oogschaduw zijn op het eerste gezicht best neutraal. De bovenste drie zijn mat en geschikt voor elke ooglook. De kleurtjes daaronder zijn iets bijzonderder. Ze bevatten allemaal een eigen soort glitter, en ze zijn stuk voor stuk prachtig!


Dit zijn de drie bovenste, matte kleurtjes. Op mijn arm lijken ze niet zo gepigmenteerd, maar op je oog zien ze er een stuk beter uit. 


Dit zijn de andere zes kleurtjes met glittertjes. Vooral de twee middelsten in het palletje (de tweede van links en de tweede van rechts op de swatches) vind ik erg mooi! De meest linker kleur is een lichtroze kleur met kleine gouden glittertjes. De oogschaduw daarnaast is rood/bruin met gouden glittertjes. Die daarnaast is zwart met gouden glittertjes. De volgende is een iets donkerder roze dan de eerste, dan een prachtige gouden oogschaduw en een donkere bordeauxrode kleur.


De lipkleurtjes gebruik ik eigenlijk niet zo vaak. Dit is zonde want ze zijn wel erg mooi en brengen fijn aan. Je kunt ze gebruiken door een soort laatje naar voren te schuiven.

De Nude on Nude Natural Look Kit van NYX kost €10,12 en is verkrijgbaar bij de Douglas.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Schattig palette:) Ik gebruik eigenlijk de lipstcks uit een palette ook nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten mooie kleurtjes in het palette! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...