zondag 6 oktober 2013

Mijn blush stash

Het leek me leuk om jullie een deel van mijn make-up collectie te laten zien, namelijk mijn blushes! Ik ben dol op blush, en ik denk dat ik daarvan (na lippenstift) ook de meeste heb. Het zijn er op dit moment niet bizar veel, maar dat komt omdat ik aan het sparen ben voor wat high end blushes. Kijk mee naar mijn blush stash!


Als eerste mijn aller-allermooiste blush. Ik wilde al zó lang een blush van Mac, en afgelopen zomer mocht het eindelijk van mezelf. Het is een Mineralized Blush in de kleur Warm Soul. Klik hier voor mijn review van deze blush.


Ook deze gebakken blush van de Hema vind ik erg mooi. Het is een Blush Wet & Dry in de kleur 02. Klik hier voor mijn review van deze blush.


Aan deze blush heb ik dierbare herinneringen, want ik kocht deze in Rome. Hij is van Kiko in de kleur 103. Hij is roze met gouden glitters en ik vind hem zó mooi!


Dit kleurtje zag ik liggen in het schap van Catrice, en vond ik erg mooi en bijzonder. Hij heet Rosewood Forest en het is een soort paars/pruim kleurtje, die je heel subtiel aan moet brengen. Een goede kleur voor de herfst en winter!


Deze blush van Essence was één van mijn allereersten, en is in de kleur Natural Beauty. Het is een fijn neutraal beige kleurtje, die overal bij past. 


Deze blush van Essence was écht mijn allereerste blush, en ik vind hem nog steeds best mooi al gebruik ik hem bijna nooit meer. Dit is de kleur Babydoll. 


Als laatste een blush van de Action, waar ik gewoon heel nieuwsgierig naar was. De kleur is mooi, maar daar is dan ook alles mee gezegd (de verpakking spreekt voor zich). Dit is de kleur Rose. 


Hierboven op volgorde van dit artikel de swatches, dus: Warm Soul, 02, 103, Rosewood Forest, Natural Beauty, Babydoll en Rose.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook gek op blushes. Ik heb ook die van HEMA en KIKO. Zelfde kleuren ook :) Alleen een MAC blush staat nog op mijn wishlist .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de blush van MAC lijkt me geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...