maandag 28 oktober 2013

Maybelline Color Sensational Lipsticks Galactic Mauve en Mango Diamonds

Een tijd geleden kocht ik voor het eerst lipsticks van Maybelline. Ik weet niet waarom ik dit nooit eerder had gedaan want ik vind de hulzen er heel mooi uitzien. Ook is er genoeg keus! Ik koos voor twee soorten kleurtjes die ik nog niet heb: perzik/oranje en paars/mauve.



De kleuren die ik heb zijn Mango Diamonds en Galactic Mauve. Beiden glanzen ze flink, en in Galactic Mauve zit ook nog een lading glitters. Ook dit had ik nog bij geen enkele lippenstift, normaal trekt dit mij namelijk niet zo. Bij deze kleur vind ik het echter prachtig! 



Mango Diamonds vind ik eerlijk gezegd best moeilijk te combineren. Toen ik hem thuis nog eens uitprobeerde was hij toch wat meer oranje dan ik dacht. Dat maakt hem niet minder mooi, maar ik krijg wel erg gauw het idee van 'hup holland hup'. Een kwestie van wennen nog dus! De lippenstift is wel erg fijn. Hij glijdt echt over je lippen heen en voelt lekker verzorgend. Hij is niet volledig dekkend, maar dat vind ik juist wel mooi bij deze kleur.


Dan Galactic Mauve. Ook een bijzondere kleur, waar ik gelijk verliefd op was! De kleine gouden glittertjes vind ik iets extra's toevoegen aan deze mooie, donkere lippenstift. Je voelt ze wel een kleín beetje zitten, maar niet heel storend. Ik vind deze lippenstift heel mooi bij een rustige ooglook, of zelfs alleen mascara. Ik krijg er echt een glamourgevoel bij!

Maybelline Color Senstational Lipsticks kosten €10,49 per stuk en zijn verkrijgbaar bij vrijwel elke drogist.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...