donderdag 31 oktober 2013

MAC Powder Blush Blushbaby

Toen ik bij de MAC counter lippenstift uit stond te proberen, bracht de mua gelijk wat blush bij me aan (ik kwam net uit de sauna en had maar weinig make-up op). Deze blush was Blushbaby. Ik vond een mooie lippenstift, en nam de blush ook gelijk maar mee!




Ik hoefde niet lang na te denken over of ik de blush wel zou kopen of niet. Blushbaby past namelijk bij alles! Het is voor mijn huidskleur (niet spierwit maar ook absoluut niet bruin) de perfecte neutrale rozige vleeskleur voor op mijn wangen. MAC omschrijft de kleur als beige-roze, en dat is hij inderdaad precies. De blush heeft een sheertone finish, wat inhoudt dat hij niet heel gepigmenteerd, maar wel goed op te bouwen is. Ook zitten er geen glitters in. 





Hierboven zie je goed hoe neutraal Blushbaby is. Ik kan deze blush bij elke look gebruiken. Zo'n rustige kleur zonder shimmer vind ik vooral fijn wanneer mijn ogen of lippen al opvallend genoeg zijn. Sowieso ben ik dol op MAC blushes, ik vind ze heel fijn en blijven voor mijn gevoel beter zitten dan mijn goedkopere blushes. 

MAC Powder Blushes zijn te koop bij de MAC Pro-Store in Amsterdam of bij MAC counters, en kosten €21,50. Niet heel goedkoop, maar ook niet heel erg duur voor een goede blush. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een erg mooie kleur! Ik ga vaak voor een peachy kleur, maar deze ziet er ook echt prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...