dinsdag 29 oktober 2013

MAC Cranberry

Een oogschaduw die ik al héél lang wilde is Cranberry van MAC. Ik heb lang gezocht naar goedkopere alternatieven, maar er is er gewoon geen één die qua kleur of glans ook maar in de buurt komt van deze prachtige oogschaduw!




MAC beschrijft Cranberry als roodpaars met een roze glans, maar het is simpelweg gewoon de kleur van een cranberry! De oogschaduw heeft een 'frost' finish, wat betekent dat er kleine glittertjes in zitten die voor een bepaalde glans zorgen. En glanzen, dat doet 'ie!




Zoals je op de swatch hierboven ziet is de oogschaduw enorm gepigmenteerd: dit is slechts één veeg! Cranberry brengt heel fijn aan, is goed te blenden en heeft geen last van fall-out. Dit laatste vind ik heel erg fijn, niets vervelender dan een gekleurde oogschaduw met shimmer die op je wangen terecht komt. 

Ik denk dat ik met MAC Cranberry enorm veel combinaties kan maken, binnenkort zal de eerste online komen! Het is natuurlijk een typisch herfstkleurtje, maar met felle kleurtjes zoals oranje kan je hem denk ik ook zomers maken. Ik ga er nog lekker mee experimenteren!

MAC oogschaduws zijn te koop bij de MAC Pro-Store in Amsterdam of bij verschillende MAC counters. Deze kost €17,-: best duur, maar ik vind hem elke cent waard! 

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur! Staat al een hele lange tijd op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur Jitske. Zo'n kleur waar ik suf genoeg zelf niet zo snel zou uitzoeken .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen! Ik 'ontdekte' de kleur ook maar omdat ik iemand hem zag gebruiken op youtube!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...