vrijdag 11 oktober 2013

L'Oréal Paris Studio Line Fix & Shine Finishing Spray

Ik dacht altijd dat het met haarlak niet uitmaakte welk merk of soort je zou gebruiken. Ik kocht altijd de goedkoopste, of grootste bus die ik zag. Sinds kort weet ik wel beter. Ik heb inmiddels veel soorten haarlakken geprobeerd en deze is toch wel de allerfijnste.


Ik heb het over de Studio Line Fix & Shine Finishing Spray. Het fijne aan deze haarlak is dat hij niet in een harde rechte straal wat lak over je haar heen spuit, maar je haar met een lichte mist haarlak bedekt. Je hebt dus nooit meer last van aan elkaar geplakt haar in de ene pluk, en géén lak in je andere pluk. Deze haarlak is ideaal als je een mooi kapsel hebt gemaakt die nog net wat extra stevigheid nodig heeft. Hij heet dan ook niet voor niets 'finishing spray'.

Hier probeer ik de fijne straal te laten zien haha

L'Oréal beloofd dat de spray pluizig haar voorkomt, je haar de hele dag perfect in model houdt (zelfs bij vochtig weer) en te verzorgen met multivitaminen. Van die multivitaminen merk ik niks, maar hij houdt inderdaad je haar perfect in model. Wanneer je bij een strakke staart naar achter deze lak op je haar sprayt en er dan even doorheen gaat met een kam of borstel, zorgt hij er ook nog eens voor dat alle pluis en omhoogstaande haren in bedwang worden gehouden.

De L'Oréal Paris Studio Line Fix & Shine Finishing Spray kost €5,99 voor 250 ml. Dit vind ik een redelijke prijs voor zo'n goede haarlak, maar persoonlijk koop ik dit soort producten liever in de aanbieding (denk aan 1 + 1 gratis) omdat ze over het algemeen best snel leeg gaan.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...