woensdag 2 oktober 2013

L'Oréal Paris Skin Perfection Corrigerende Hydraterende Dagverzorging

Aangezien ik inmiddels niet meer zonder mijn L'Oréal Paris Skin Perfection Serum kan (lees mijn review hier), moést ik natuurlijk ook de dagcrème van deze lijn proberen. Zou deze net zo fijn zijn?


Ik kan alvast verklappen: ja dat is hij! Maar laat ik beginnen bij het begin. De verpakking ziet er ontzettend mooi en luxe uit. Nu vind ik dat eigenlijk bij de meeste L'Oréal producten wel, maar dat roze maakt het natuurlijk helemaal geweldig. De crème zit in een lekker stevig glazen potje.


Dit is wat L'Oréal erover zegt:
"De 1ste corrigerende dagverzorging die de huidkwaliteit zichtbaar verbetert bevat perline-p: een krachtig ingrediëntencomplex voor intense optimalisatie van de huidkwaliteit: poriën  huidoppervlakte en teint."

Op de voorkant staat nog dat het de huidoppervlakte verfijnt, poriën minimaliseert en een zijdezacht gevoel geeft. En ik had het effect niet anders kunnen verwoorden. De structuur van de crème is apart: het is duidelijk een romige crème, maar hij voelt ook een beetje gel-achtig aan. Dit kan komen door de siliconen (dus let hier op je als die wilt vermijden, ik heb er zelf geen problemen mee). Zodra je hem hebt aangebracht lijkt het bijna alsof je een primer hebt aangebracht, zó glad en zacht voelt je huid aan! Ik heb niet echt het idee dat hij poriën zozeer verkleint, maar je voelt ze wel minder zitten als je bijvoorbeeld aan je neus voelt na het aanbrengen.



Ook ben ik enorm fan van de geur. De crème ruikt - net als het serum trouwens - een beetje naar rozen maar dan iets warmer. Kortom: ook over dit product uit de Skin Perfection-lijn ben ik weer razend enthousiast. Ik gebruik nu deze crème in de ochtend, en het serum 's avonds voordat ik ga slapen. Voor mij is dit echt een perfecte combinatie: mijn huid voelt zo zacht aan!

L'Oréal Paris Skin Perfection Dagverzorging kost €14,99 voor 50 ml en is verkrijgbaar in vrijwel elke drogisterij. Tip: bij de Etos hebben ze nu een aanbieding van 40% korting op alle L'Oréal producten, en bij de Kruidvat 30% korting bij aankoop van twee L'Oréal producten.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Hmm, die lijkt me echt heerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze crème lijkt me super maar pp tv zag ik sraan voor 20 tot 35 denk ik maar zou hij ook voor jonger kunnen? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zelf net 20 en ik vind hem juist perfect voor de iets jongere huid! Ik heb het idee dat hij heel erg voedt, wat nooit kwaad kan als je ziet wat voor (vaak uitdrogende) producten je gebruikt als je jong bent en dus af en toe nog een puistje hebt bijvoorbeeld. Hydrateren kan voor elke leeftijd lijkt mij, en er zit ook gaan anti-rimpel werking in ofzo, dus ik zou hem gewoon lekker proberen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...