zaterdag 12 oktober 2013

Lifecare (Action) Puistjes Patch

Ik ben altijd op zoek naar middeltjes om puistjes sneller te laten verdwijnen. Toen ik laatst een rondje liep in de Action kon ik mijn nieuwsgierigheid dan ook niet bedwingen toen ik deze puistjes patches zag!



Aanvankelijk was ik nogal sceptisch. Ik dacht dat ze net zoals die poriënstrips zouden zijn (die bij mij totaal niet werken). Dit is echter iets compleet anders. In de verpakking zit een soort stickervel met verschillende maten doorzichtige rondjes. Deze hebben één plak-kant en een gladde kant. Nadat je de juiste maat hebt uitgekozen voor je puistje, plak je het rondje met de plakkende kant op je puistje. Nu moet je hem een tijdje laten zitten, want het rondje zuigt als het ware de viezigheid uit je puistje. Je hoeft dus niet meer aan de slag met watjes of comedonendrukkers (sowieso moet je ze nooit uitknijpen, daar krijg je littekentjes van!).


Volgens de verpakking zijn ze onzichtbaar, maar je ziet ze toch echt wel zitten. Ik zou er dus niet mee over straat gaan lopen. Daarom doe ik ze altijd vlak voor het slapen gaan op, en dan haal ik hem er de volgende ochtend af. Wat je dan ziet is behoorlijk vies, want de hele inhoud van je puistje zit dan 'in' de patch. Ik vind dat soort dingen altijd wel een beetje fascinerend, dus ik geniet er enorm van haha. Maar, ze werken dus wél! De dag daarna is je puistje namelijk helemaal weg!

De Lifecare Puistjes Patch zijn te koop bij de Action en kosten €1,99.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik nog nooit gebruikt. Wel de pleisters voor op je neus. Volgende keer als ik bij Action ben haal ik ze ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat ik geen last heb van puistjes gelukkig maar ze lijken me erg fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...