zondag 20 oktober 2013

Kruidvat Moisturising Dag- en Nachtcrème

Ik ben fan van de huidverzorging van de Kruidvat. De producten doen hun werk goed en zijn lekker betaalbaar. Zo ook deze dagcrème en nachtcrème voor de droge en gevoelige huid.


Beide crèmes zijn verrijkt met sheaboter, aloë vera en allantoïne. Allantoïne kende ik nog niet, dit zorgt ervoor dat beschadigd weefsel wordt geprikkeld om nieuw weefsel te maken en de celdeling te vernieuwen. Klinkt goed dus! De dagcrème beloofd te hydrateren en te verzachten, de nachtcrème beschermt en verzacht.


Ik kan eigenlijk niet echt een heel groot verschil tussen de dag- en nachtcrème ontdekken. De substantie van de nachtcrème is iets dikker en vettiger, maar qua ingrediënten lijken ze erg op elkaar. Ik denk dat ze elkaar dan ook goed aanvullen, want ze doen hun werk simpelweg erg goed en komen hun beloften na. Mijn huid voelt gehydrateerd wanneer ik de dagcrème 's ochtends aanbreng, en als ik 's ochtends wakker word voelt mijn huid nog lekker zacht van de nachtcrème. Ze trekken beiden lekker snel in en ruiken 'verzorgend', als je begrijpt wat ik bedoel haha! Ik ben tevreden!

Dagcrème - nachtcrème

De Kruidvat Moisurising Dag- en Nachtcrème zitten beide in een tube van 75 ml en kosten €1,99. Koopjes dus!

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Goede tip. Ik heb zelf een gevoelige huid en heb die bruine potjes van kruidvat wel eens geprobeerd. Mijn huid kan er tegen, maar ze trokken echt te langzaam in. Misschien is dit een betere optie. Ga m zeker proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...