woensdag 9 oktober 2013

Kruidvat Hair Repair Argan Oil Therapy

Zoals beloofd (zie hier) zou ik ook de haarolie van Kruidvat met arganolie voor jullie uitproberen. Inmiddels heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, en kan ik vertellen wat ik ervan vind!


Volgens Kruidvat voedt en herstelt de olie je haar optimaal, maakt het je haar soepel en laat het weer gezond glanzen. Je kan de olie op drie manieren gebruiken: vóór het wassen op droog haar voor extra verzorging, na het wassen op handdoekdroog haar en als finish op droog haar. Zelf gebruik ik dit soort olien eigenlijk altijd alleen na het wassen of op droog haar, maar ik vind het wel leuk dat dit dus ook als een soort treatment voor het wassen kan worden gebruikt, dan kan je dus wat meer aanbrengen dan je normaal zou doen (omdat je anders baggervet haar zou krijgen) en dit verzorgt natuurlijk super!

Als eerste vind ik de Hair Repair lijn van Kruidvat er gewoon erg leuk uitzien: paars met wit en oranje, en mooie strakke flacons. Deze olie komt uit een pompje wat ik erg handig vind. Wat nog fijner is dat je de pomp op 'slot' kan zetten door hem een kwartslag te draaien! Zo voorkom je dus vies en plakkerig geknoei.


Dan de olie zelf, die is erg dik! Een stuk minder vloeibaar dan dat je zou verwachten bij het woord 'olie'. Ik vind dit toch meer aanvoelen als een serum, maar dat maakt niet uit! Je hebt maar erg weinig nodig want de olie is ook lekker vet. Toen ik het voor het eerst aanbracht in mijn haar schrok ik van hoe vet mijn haar ervan werd, maar het trekt echt heel snel in en dan zie je er niks meer van. Behalve natuurlijk dat je haar er inderdaad soepeler van wordt en meer gaat glanzen! Ook wordt het makkelijker doorkambaar wanneer je het op nat haar aanbrengt. Als laatste is de geur, net zoals bij de Anti-klit Spray, echt heerlijk! Ik kan hem alleen niet plaatsen, maar het is een lekker warm geurtje. Kortom: ik ben erg tevreden!

De Kruidvat Hair Repair Argan Oil Therapy is te koop bij de Kruidvat en kost €3,99 voor 150 ml.

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. lijkt me een goed product voor een goed prijsje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze klinkt goed! Ik heb er zelf ééntje gehad (weet het merk niet meer), maar daar werd mijn haar wat zwaarder door en dus minder volume.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...