zaterdag 5 oktober 2013

Kiko Smart Lipstick 906

Tijdens mijn vakantie in Rome ben ik meerdere keren de winkels van Kiko in gelopen. Wat is het toch ontzettend jammer dat we in Nederland geen Kiko hebben! Ik kocht daar onder andere een smart lipstick in de kleur 906 (niet echt origineel..). Kijk mee naar de swatches!


De Smart Lipsticks van Kiko hebben om te beginnen niet echt een spannende huls, gewoon straks mat zwart. Wat wel een nadeel is, is dat de kleur van de lipstick nergens terug te vinden is. Het is dus even raden welke kleur je te pakken hebt!
906 is een mooie perzikachtige kleur met héle subtiele gouden glittertjes. De kleur is niet heel erg aanwezig, de lipstick heeft echt een doorzichtige finish.


Echter, eenmaal voor het eest aangebracht was ik zó teleurgesteld: je zag bijna geen kleur terug op mijn lippen! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat je meerdere laagjes aan moet brengen, maar alsnog valt het me nog erg tegen. Je ziet de kleur namelijk bijna niet, hij geeft je lippen meer een soort glanzende perzik finish. Ook erg mooi hoor, maar dan kan je net zo goed een gekleurde lipgloss gebruiken.


Toch gebruik ik de lippenstift wel vaak, voor een subtiel kleurtje bij een donkere ooglook is hij bijvoorbeeld perfect. En ik heb ontdekt dat wanneer je hem over een andere kleur lippenstift aanbrengt (bijvoorbeeld over een lief roze kleurtje), je de kleur een stuk beter ziet (helaas kreeg ik de kleur op mijn lippen echt niet goed op de foto, dus jullie moeten het even doen met slechts een swatch). Wat trouwens ook heel lekker is is de geur: vanille-achtig, met een vleugje tropisch paradijs ofzo!

Kiko Smart Lipsticks kosten slechts €4,50, maar zijn helaas alleen te koop in onze Europese buurlanden. Als je op vakantie bent en een langs een Kiko winkel komt zou ik echt even naar binnen lopen, want ze hebben echt prachtige producten voor lage prijsjes!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje. Ik heb laatst ook veel Kiko gekocht. Echt jammer dat we het niet hebben hier ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dichtsbijzijnde Kiko zit niet heel ver van NL. Net over de grens in Oberhausen zit een heel groot winkelcentrum CentrO.. daar zit een Kiko!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...