zaterdag 19 oktober 2013

Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub

Ik ben dol op scrubben, en dan vooral op het scrubben van mijn gezicht. Ik heb namelijk best regelmatig last van velletjes of verstopte poriën die ik weg wil hebben. Hiervoor heb ik véle scrubjes geprobeerd, maar deze is toch wel één van de fijnste. Hoewel het niet echt een scrub is vind ik.. Lees verder waarom!



Laat ik maar beginnen met de beste eigenschap van dit product: de geur. Hij ruikt zó lekker! Wanneer je hem aanbrengt ruik je een heerlijke fruitige lucht, er zitten dan ook granaatappel- en grapefruitextracten in verwerkt. Ook zit er salicylzuur in, wat heel goed werkt tegen acne en mee-eters. Dit is ook de reden dat ik hem gekocht heb, want veel scrubjes bevatten geen salicylzuur. Volgens Garnier zal de scrub je huid intens reinigen, elimineren van onzuiverheden en poriën grondig reinigen.


De scrub doet zijn werk goed. Na gebruik voelt mijn gezicht fris en schoon aan, en ik heb ook wel het idee dat velletjes (van bijvoorbeeld een uitgedroogd puistje) er minder van worden. Maar, de echte scrubdeeltjes voel ik niet, en dat vind ik juist altijd zo'n fijn gevoel! Ik snap dat in deze scrub de salicylzuur ervoor zorgt dat er een laagje van je huid wordt weggehaald (dat klinkt wel heel luguber zo), maar ik vind een beetje grove korreltjes juist heerlijk.

Toch ben ik heel tevreden met de Fruit Energy Verkwikkende Scrub. Ik ben ook heel benieuwd naar de rest van deze lijn, want de geur is zo heerlijk!

De Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Scrub kost €5,99 voor 150 ml en is te koop bij vrijwel elke drogist.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...