woensdag 16 oktober 2013

Essence My Skin Cooling Eye Roll-On

Iedereen wordt weleens wakker met wallen of heeft last van opgezette ogen (bijvoorbeeld na het huilen), zo ook ik. Ik was daarom benieuwd of een verkoelende roller voor je ogen daartegen zou helpen. Ik wilde echter niet teveel geld uitgeven aan een 'probeersel', en dus nam ik de oogroller van Essence mee.


De beloftes op de verpakking klinken goed: de roller is hydraterend, verfrissend, liftend, verminderd zwelling en is zonder alcohol en parfum. Verder zit er komkommer in. Dit moét wel goed zijn: denk aan komkommerschijfjes op je ogen!


De Cooling Eye Roll-On zit in een klein, leuk tubetje, met een ijzeren 'kogeltje'. Ik weet niet hoe, maar die is op een of andere manier altijd lekker koud haha! Als je lichtjes in het tubetje knijpt en rollende bewegingen maakt onder je oog, komt er een doorzichtige gel uit. Deze voelt erg lekker op je huid, want hij ruikt lekker fris naar komkommer en verkoelt je huid inderdaad meteen. Ik heb niet het idee dat hij zwelling echt verminderd, maar het vervelende gevoel ervan wel. Mijn ogen voelen dan namelijk heel erg warm en droog aan, en na gebruik van deze oogroller is dat veel minder.

Tip: voor extra verkoeling kan je hem eerst een tijdje in de koelkast leggen!

De Essence My Skin Cooling Eye Roll-On kost €2,49 voor 15 ml en is te koop bij Kruidvat.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Ik heb hier ban de dagcrème van die is heel fijn. Deze lijkt me ook goed! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...