donderdag 10 oktober 2013

Compeed Blarenpleisters

Wij meiden hebben allemaal wel eens last van blaren; of het nou komt door die hoge hakken of nieuwe gympen die nog ingelopen moeten worden. Eén ding is zeker: ze doen vreselijk veel pijn! En daar heb ik sinds kort iets op gevonden!


Toen ik in Rome was kon ik op gegeven moment niet meer lopen van de pijn. Toen heb ik pal naast de Spaanse Trappen (lees: toeristisch en dus bizar duur) in een drogist blarenpleisters gekocht van Compeed. Zonder deze pleisters was de rest van mijn vakantie een hel geworden, maar wat werken deze pleisters goéd!


De pleister zitten in een handig plastic doosje, en er zitten er zes in. Nu denk je natuurlijk: wat weinig! Maar deze pleisters zijn niet de gewone pleisters zoals we die kennen. Het zijn een soort siliconen-achtige pleisters die meerdere dagen blijven zitten. Ze plakken, wanneer je ze op een schone en droge huid hebt aangebracht, ontzettend goed en verschuiven dan ook echt niet. Terwijl je ze draagt zorgen ze er ook nog eens voor dat de blaar sneller heelt.


Maar, het allerbelangrijkste: je voelt je blaar niet meer! Echt. Niet. De pleister is namelijk een soort kussentje. Mijn blaar was enorm, en ik heb de hele vakantie vrolijk door kunnen lopen. Probeer dat maar eens met een gewone pleister!

De Compeed Blarenpleisters Small kosten €5,99 voor 6 stuks. Dit lijkt duur, maar met één pleister deed ik wel een week, en ze zijn het geld absoluut waard. Er zijn ook nog andere maten en soorten verkrijgbaar, voor elke soort blaar!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Ik heb niet vaak last van blaren, maar ik zal dit product zeker in gedachte houden. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...