maandag 7 oktober 2013

Catrice Smokey Eyes Pencil en Max Factor Liquid Effect Pencil

Sinds kort houd ik steeds meer van kleur op mijn ogen, en eronder! Ik vind het erg leuk om een gekleurd lijntje op mijn onderste wimperrand te zetten en die eventueel een beetje uit te smudgen. Onlangs kocht ik twee nieuwe kleurtjes van twee verschillende merken.


Ik begin met het oogpotlood van Catrice in de kleur It's A Pleasure, Treasure!, die bedoeld is om smokey eyes mee te maken. Het potlood heeft dan ook twee kanten: het potlood zelf en een kwastje aan de andere kant. Het potlood is eigenlijk geen potlood (vind ik), het is een soort crème eyeliner in de vorm van een potlood (snap je het nog haha). Het is dan ook een goed gepigmenteerde, zachte lijn die je ermee kan zetten. De kleur vind ik echt prachtig: goud/groen/bruin met gouden en zilveren glittertjes!


Het oogpotlood van Max Factor is van dezelfde soort crème structuur als die van Catrice. Ik heb de kleur Violet Voltage meegenomen. Nadat ik eerst een half uur (ja echt!) heb zitten klooien om het strakke plastic eraf te halen, kon ik hem eindelijk gebruiken. Maar wat is deze ook mooi! De kleur is paars met een warme ondertoon. Ook dit potlood heeft twee kanten, maar in plaats van een kwastje zit hier aan de andere kant een soort gummetje om mee te smudgen.


Blijven de potloden ook goed zitten? Ja!! Die van Max Factor krijg je na 1 seconde al niet meer van je hand af zonder echt flink te moeten wrijven. Die van Catrice duurt wat langer om te drogen en vervaagt iets sneller, maar doet het zeker ook niet slecht! Check de foto hieronder voor het resultaat na het wrijven. Ik ben heel tevreden met allebei de potloodjes!


De Catrice Smokey Eyes Pencil is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister en kost €2,59. De Max Factor Liquid Effect Pencil kost €9,99 en is te koop bij vrijwel elke drogist.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Goede review! Ziet er goed uit. Leuke blog heb je, zullen we elkaar volgen op bloglovin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar een look met deze potloodjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik doen! Ik ben alleen al een week ziek, zwak en verkouden dus dat ziet er nu niet zo mooi uit haha!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...