maandag 21 oktober 2013

Catrice Prime and Fine Highlighting Powder

Ik ben dol op glitter en glans, en ik ben dan ook dol op highlighters! Op internet vind je veel mooie, maar erg dure highlighters. Ik heb echter een prachtige highlighter gevonden, voor nog geen €5,-!



Ik heb het over een highlighter van Catrice die in het vaste assortiment zit, namelijk de Prime and Fine Highligting Powder. Ten eerste vind ik de verpakkingen van Catrice altijd erg mooi ondanks dat ze zo goedkoop zijn! Ook deze highlighter zit weer in een strakke en stevige verpakking: een zwart glanzend doosje met zilveren letters. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er geen spiegeltje in zit, maar dit vind ik niet heel erg.




De highlighter is heel lichtroze, bijna wit, met minuscule gouden (en volgens mij ook zilveren) glittertjes. Hij is lekker neutraal, en past naar mijn mening dan ook bij elke look of blush! Ook zit er lekker veel in de verpakking, 11 gram; ik gebruik hem al bijna een jaar en nog heb ik de 'pan' nog niet geraakt.

De Catrice Prime and Fine Highlighting Powder kost €5,49 en is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Mooi, het was nog leuker geweest als ik hem kon zien op je gezicht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...