woensdag 18 september 2013

YouTube favoriet: Nicole Guerriero

Van YouTube heb ik veel, héél veel geleerd op het gebied van make-up en haar. Ik kan uren de filmpjes afspeuren op zoek naar een how-to van een kapsel wat ik laatst op tv heb gezien, avondroutines, ochtendroutines, en natuurlijk make-up tutorials. Mijn absolute favoriet is Nicole Guerriero. Een Amerikaanse YouTube-er, die er werkelijk altijd perfect uitziet! Waar ik bij de meeste van mijn abonnementen alleen de filmpjes kijk die me nuttig lijken, kijk ik die van Nicole allemaal trouw. Haar filmpjes zijn spontaan, grappig, duidelijk en bovenal: heel handig en leuk! Of het nou gaat om een ooglook, fullface, haartutorial of een shoplog; alles wat Nicole filmt wil je (of in ieder geval ik!) ook proberen.
Ik kan nog lang doorgaan over hoe leuk en geweldig Nicole Guerriero is, maar beoordeel het zelf maar! Hieronder mijn favoriete filmpjes.





En oja, bekijk ook even haar jaloersmakende beauty-kamer:


Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik vind haar filmpjes ook erg leuk, kan er uren naar kijken en heb zeker ook veel geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haar filmpjes ook erg leuk, kan er uren naar kijken en heb zeker ook veel geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...