zaterdag 21 september 2013

The Body Shop Vitamin E Face Mist

Sinds ik verschillende meiden op YouTube na hun make-uproutine een setting spray zag gebruiken, kon ik natuurlijk niet achter blijven. Inmiddels kan ik niet meer zonder, en ben ik al bezig aan mijn tweede fles. Die fles is van The Body Shop, een heerlijke winkel waar ik veel te vaak kom. De keuze voor een setting spray van The Body Shop was dan ook niet moeilijk gemaakt.


Een setting spray gebruik je na het aanbrengen van al je make-up. Je spuit als het ware een hele dunne mist water op je gezicht. Natuurlijk is het niet alléén water (maar misschien werkt dit ook wel, ik ga het eens proberen), maar zitter er allerlei verzorgende bestanddelen in. Zo bevat deze Face Mist van The Body Shop vooral lekker veel vitamine E en rozenwater. Daar ruikt de spray dan ook naar: rozen. Heerlijk fris!

Behalve verzorging voor je gezicht, is deze Face Mist dus ook ideaal om je make-up te setten. Het zorgt ervoor dat het langer mooi op zijn plek blijft, en het geeft je een gezonde, natuurlijke en stralende look wat vooral handig is als je nét iets te enthousiast hebt staan poederen. Ook is de Vitamin E Face Mist ideaal om je gezicht halverwege een warme, zweterige dag op te frissen. Leg hem dan ook eens een tijdje in de koelkast; ultieme verkoeling zonder dat je make-up wordt verpest!

De Vitamin E Face Mist van The Body Shop kost €12,- waarvoor je 100 ml product krijgt. Dit lijkt veel voor een flesje met wat water, maar je doet er echt heel lang mee. Mijn eerste fles was na zeker een half jaar dagelijks gebruiken pas op.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...